What's new

War = Game closing

Slaideer..

Member
Reaction score
78
Server
America_3
Main Char
Slaideer..
Clan
StormNight
I don't know what happens, but when there is war (dispute over maps) on the server my game often closes every 10 minutes. This is very irritating because if we are in battle, you come back and you are already dead, or you lose camps to enemies.
Maybe it's because there are more players online in the war than usual, but you should fix that.

Pleiadian

Well-known member
Reaction score
1,651
Server
America_1
Main Char
Rembrandt.
Clan
-
My game doesn't close like yours do but instead, I noticed a spike in lag and game freeze in war.

SirCoral

Well-known member
Reaction score
556
Server
America_1
Main Char
Sr.coralillo
Clan
-Apocalipsis-
that also happens to me out of nowhere while I'm playing normal

St. Coelo

Well-known member
Reaction score
292
Server
America_1
Main Char
St. Coelo
Clan
Clan Steel Romero Mex
Realmente, isto não acontece comigo, mas já vi pessoas no jogo que reclamam que acontecem com elas, talvez seja o trafego da rede, por ser bastante informação em uma guerra, a taxa de compartilhamento vem a ser maior que o normal. pois é zona drenando e baixando continuamente, vários jogadores se movimentando, isto pode ser de fato muito trafego, Ou também pode ser que por ter muita troca de informações no jogo o servidor venha a derrubar usuários para evitar uma queda de servidor.
Não sei de fato o que seja, Mas se for nos servidores mesmo, espero que arrumem logo, pois a guerra que faz o jogo ser divertido ainda.